About Me

My photo
Single☐ Taken☐ Hungry✔ FUCKOFF TO ALL STALKER!! aku sombong kn?aku ego kn?bhahaha..suke ati aku la weii..--" aku !lyas engl!s!as .17 tahun(2011) bahhaa..bsar suda!KL mali maa!skunk duk kuantan bandar pe2 jela?haha!hanya ada satu saja account blog ! if u want 2 be my follower so ikowt je arr k! nk kenal?jum2.. hahaha..nmpak info aku cm koya jew ark tpi tu lah knyataan nyer! x suke aku!boley blah arr!! sekian , TERIMA KASIH ! :D tak suke ape aku ckap ? ade aku kesah ? ade aku peduli ? GTH lahh idiot :PP nk nmb fon x?nah 01764455444454 mak ka!! sekian , terima kasih .TR!PLE FUCKOFF AGA!IN TO ALL STALKER!DAMN!

Wednesday 20 April 2011

x sabar tnggu ari ahd (24april)!!;D

ari ahad nie aku epy coz parents aku akan pulang dari mngerjakan umrah yg k-tah brape!hahaaha...aku xsempat kowt nk g smbut dieowng coz aku time uh dh nk blek PENJARE blek lorrr!cm sial jep asew but epy coz dieowng nk BALIK!!YEAY!!!aku doakn smoge dieowng slamat smpai!!amin~

No comments:

Post a Comment